Praznovanje je mejnik … Srečno 20. obletnica svetovnega dneva knjige!

V istem duhu kot “Knjiga Giving dan”, otroci in branje so v svojem jedru.

Glavni namen svetovnega dneva knjige v Veliki Britaniji in na Irskem, je spodbuditi otroke, da razišče užitke knjig in branja, ki jim nudi priložnost, da imajo svojo knjigo.

Zahvaljujoč National Book žeton in veliko lepih knjižnih založnikov https://archive.org/details/Dawn_of_Titans_v1.5.3_data_ApkHouse.com in knjigotržcev, svetovni dan knjige, v sodelovanju s šolami po vsej državi, bo distribucijo več kot 15 milijonov £ 1 Svetovni dan knjige knjige žetonov za otroke (to je skoraj za vsakega otroka / mladostnika, mlajšega od 18 let v Veliki Britaniji in na Irskem).

Kljub temu, da je le majhen padec v vedro milijonov otrok po vsem svetu, ki še vedno potrebujejo dostop do knjig. Zakaj ne

izkoristiti to priložnost, da bi v svojo skupnost in darovali knjige za pomoči potrebnim otrokom na vašem območju?

S toliko tehnologije in zabave na dosegu rok, svoje enostavno pozabiti, kako je tiho sedeti http://www.imvu.com/groups/group/MyHackClashOfRoyale/ in brati knjigo. Se mi zdi z mojim natrpanemu urniku sem gravitirajo na avdio knjige, kot sem lahko poslušal, ko sem po opravkih ali delo na gospodinjska opravila. Vendar mi

zdi, da sem bolje zapomniti vsebino, če berem knjige sam.

Leave Your Mark

knjige so odličen način, da se iskri na medenih tednih in prinašajo znakov in zgodbe življenja.

Novembra 2016 sem objavil svojo knjigo, Pyjama Paydays: Kako narediti Internet delo za vas . Knjiga temelji na več kot 10 let raziskav in prevzel devet mesecev pisati. Čeprav je bilo zamudno in obdavčevanja na mojem urniku, se počutim super občutek izpolnitve vedela, da sem deliti svoje vrhunske rezultate s trgom, koristne vsebine, ki bodo pomagali številni bralci načrtovati in izvajati nove strategije dohodka.

Da bi bilo še lažje, sem ustvaril vsebino bonus za usposabljanje in imeli strokovno glas več kot umetnik pripoveduje knjigo v avdio obliki.

Oglejte si knjigo in vsebino bonus za usposabljanje in delite z drugimi v svoji skupnosti, ki lahko koristi od tega usposabljanja.

Leave a Reply

