6 kritičnih Strategije za izdelavo vaš prvi milijon dolarjev na spletu

Ko so jih vprašali, bi večina newbies bila navdušena, da 100.000 $ / leto na spletu. Niso iskali za izgradnjo naslednjo Facebook ali google. Iščeta zanesljiv vir dohodka, ki lahko nadomesti tisto, kar so navajeni, da v tipični podjetij službo.

Po podatkih US Census Bureau, povprečni osebni dohodek v ZDA v letu 2015 je 44.510 $. Ni treba posebej poudarjati, da bi več kot 100.000 $ / leto na spletu, medtem ko imajo svobodo, da delajo od doma ali kjerkoli želite, kadarkoli hočeš, je privlačen podvig.

Zdaj boste našli veliko spletnih lastniki https://www.myflashstore.net/profile/153623-wiliasjd?actid=872387podjetij se ponaša koliko so ga dali na spletu, tako daleč, ampak na splošno so citira svojo akumulacijsko prihodke, saj se je začela. Niso se nanašajo na svojih celotnih letnih dobičkov. Dva različna števila celoti.

Imejte to v mislih, ko bodo svoje cilje spletne dohodka. Če želite 100.000 $ dobička, potem boste najverjetneje morali bistveno večji znesek prihodkov.

Koliko želite “dobička”, vsako leto? To je številka, ki jo je treba cilj.

Kot da vaše podjetje raste, vaši operativni stroški bodo začeli gredo gor in boste morali prilagoditi svoj način razmišljanja in spretnosti za sprejem te rasti.

Spodaj so šest nasveti Matt Lloyd, izvršni direktor in ustanovitelj MOBE (My Own poslovno izobraževanje), ki je družba ustvarila več kot 150 milijonov $ prihodkov v zadnjih sedmih letih. V tem obdobju se je Matt doživeli iz prve roke, kaj je potrebno, da prehod iz 6 slika hranilca 7 potem 8 številk.

Tukaj je tisto, kar je bilo Matt povedati …

Breaking svoj dohodek ovir: Kako narediti svojo prvo milijon dolarjev na spletu

 Matt Lloyd na izdelavo svoj prvi milijon dolarjev na spletu "width =" 160 "height =" 204 "/> </span

Te stvari, ki jih naredite, da bi dobili šest številk, se zelo razlikujejo od tistega, kar si naredil, da bi dobili za sedem številk.

V bistvu, če boste obdržali to, kar ste naredili, da bi dobili šest številk, ne boste nikoli prišli do sedem številk. Moraš spremeniti svojo vlogo v vsaki ravni, sicer pa ste zadeli strop in ne boste merilu.

Večina podjetnikov se bo dvignil zgornjo mejo, ki se ujema z njihovo stopnjo usposobljenosti. Torej, če nekdo ne more priti do 100.000 $ na leto, in so bili v poslu za 10 let, to pomeni, da še vedno nimajo sposobnosti, znanje ali sposobnost za rast poslovanja več kot 100.000 $.

Nekateri ljudje učijo hitro, druge pa traja dlje. Mnogi nikoli ne naučijo. To traja vse od nas različne količine časa.

nisem bil hiter učenec v samem začetku.

To so mi skoraj tri leta, da se na svojem prvem šest sliki leto, in da je delal zelo, zelo težko.

V letih 2009 in 2010, sem bil niti približala delaš šest številk. V bistvu, jaz ne mislim, da sem celo naredil pet številk v letu 2009. Torej, nisem bil niti v “petih slika” klubu.

V letu 2011 sem se veliko naučil in imel svoj prvi 6 slika leto. In v letu 2012, sem se naučila, kaj je potrebno, da imajo svoj prvi 7 slika leto.

Torej, tukaj so 6 strategije, da bi dobili v 7 slika klub:

Korak 1: Build & Negujte svoj seznam

Prva velika stvar, ki jo je treba storiti, je zgraditi svoj seznam e-poštnih naročnikov …

Večina ljudi, ki jih poznam, ki so jih naredili vsaj šest številk oziroma več kot milijon dolarjev na spletu vse ima svoj seznam, in vsi so z blagovno znamko kot guruja.

Če želite narediti 7 številk, ki jih res potrebujejo, da imajo pravico pozicioniranje.

To pomeni, da boste morali graditi svojo blagovno znamko, in morate zgraditi svoj vpliv. Morate zgraditi ogromno občinstvo, vendar je še pomembneje, ogromna odzivno občinstvo …

Ko pošljete e-pošto spodbujanje webinar, boste morali, da bi dobili veliko ljudi tam in vpliva na veliko ljudi. In to je ponavadi nekaj, kar moraš čez čas.

Za mene, je trajalo tri ali štiri leta za izgradnjo 100.000 naročnikov na svojem prvem seznamu. In to je zato, ker v prvih nekaj letih sem se začenjajo iz nič in sem vedel ničesar.

Samo sprejeti dejstvo, da je potreben čas, da se naučijo novih spretnosti in prva znanje, kar potrebujete je gradnjo svoj seznam naročnikov.

2. korak: Get Good vplivanje drugih ljudi

Druga stvar, kar morate storiti je, da se naučijo, kako vplivati ​​na druge ljudi, ki jih je treba naučiti, kako vplivati ​​na množice …

Na primer, če delaš webinar, ali celo, če pišete e-pošto, morate vedeti, kako prepričati nekoga in jim pomagajo videti, da je ukrepanje za nakup vašega tečaja / storitev jim bo pomagal.

Opozorilo: To ni enostavno

Pravkar si ne more naučiti teh veščin čez noč. In ne moreš naučiti v svojih prvih nekaj tednih ali celo svojih prvih nekaj mesecev. To lahko dobesedno traja več let, da se res dobro in začeli služiti.

Jaz bi stavil, če ste zbrali skupino 10.000 podružnic izbral naključno iz naše industrije, lahko računate na eni strani število, ki so naredili več kot 10 $ milijonov dolarjev v komisijah pri vseh svojih affiliate programov skupaj.

Kljub temu, da veliko ljudi pride v tej industriji, ker to je točno to, kar hočejo … Hočejo milijone dolarjev čez noč, in seveda jaz jih ne krivim!

Toda že v “7-sliki klubu” je težko, in ne želim, da bi bilo videti, kot da je lahko ali ti bo uspelo čez noč, saj je samo, da ni enostavno.

Korak 3: Ostani Dosledno in Stalna

Biti dosleden in vztrajen pomeni, da ne moreš kar poslati nekaj e-pošte ta teden in potem pozabimo na email za dva tedna …

Moraš biti vključeni v vašem podjetju vsak dan.

Na primer, ena od najpomembnejših podružnic, ki jih poznam, je človek, ki je pravkar prečkal 2 milijona $ v komisijah. In on je “verski” o pošiljanju svoje e-pošte vsak dan. On ne zaspi brez pošiljanja e-pošto.

Tudi ko potuje po vsem svetu in da je na letalu ves dan, bo on zadnji, ki se vkrca na letalo, ker on je hitro tipkanje svojo e-pošto.

On razume to močan koncept, in on je dobil, da pošljete e-pošto vsak dan.

morate negovati svoj seznam in res zgraditi močne odnose z njimi v daljšem časovnem obdobju. Moraš biti nekdo, ki jih ljudje želijo slediti, in da je potreben čas za izgradnjo. Trajalo mi leti zgraditi svoj seznam v obsegu, danes imam to. To traja leta, da zgraditi zelo dober ugled, kjer ljudje ne želijo, da vam sledijo.

Na primer, recimo, da sem želel začeti nov affiliate program iz nič …

Sem precej prepričan, da bi lahko na milijone dolarjev v kateri koli drug program v nekaj mesecih, ker sem zgradil seznam ljudi, ki bi mi sledili.

sem očitno so ljudje, ki ne bi, ampak v tej industriji sem se nakopičile razmeroma dober ugled. Vsakdo pa mi ni všeč, seveda, ampak veliko ljudi pa mi je všeč.

lahko storite isto stvar. Lahko zgraditi močne sledi naročnikov, ampak spet, to se dogaja, da si vzamejo čas in moraš biti dosledni in vztrajni. To nenehno pomeni komunikacijo z občinstvom.

Korak 4: Host Live Events

Če želite priti do te stopnje, kjer počnete več kot $ 1 milijon dolarjev na leto, bi vam pomagal ogromno, če lahko dodate dogodke v živo v to, kar počneš.

Ko gostitelj dogodka v živo, je veliko več kot le obiskuje Webinar, ker ste pravzaprav prišli na določeno mesto, osebno, kjer boste lahko stojijo tam na odru in vplivati ​​na ljudi prav tam na odru.

Učenje, kako narediti živo dogodki, če vam je prav, lahko ustvarite naval kupcev bolje kot kateri koli drug prodajno okolje.

Spodbujanje dogodkov je vse približno pridobivanje ljudi, da dejansko pokažejo, in potem je vse o učenju, kako prodajati iz odra. Moraš biti strastno o tem, kaj ponujate tako občinstvo nanaša na vas in postane razburjen. Ampak potem se morate naučiti, kako prodati. To je povsem drugačno znanje, da se naučijo.

5. korak: Get Good Na Video Marketing

Moraš biti početje video trženja. Ne verjamem, da kdorkoli bo priti do $ 1 milijon dolarjev, ne da bi z objavo videoposnetkov sebe na spletu povezati in vplivajo na njihovo občinstvo.

Ker, da bi motivirali ljudi, prepričati ljudi, in vplivati ​​na ljudi, da mora biti to skoraj iz oči v oči komunikacija … in ni boljšega načina za to, da kot pri video.

V videoposnetku, jih ne morete videti, vendar pa lahko zagotovo videli, in da ima velik del odločanja o prodaji. Spet, verjamem, da je absolutno noben način priti do $ 1 milijon, ne da bi nekaj videoposnetkov tam.

Korak 6: Poišči Mentor

Tukaj je končno stvar, želim govoriti o danes …

Vsak posameznik, ki omogoča do osem številk-ne samo na spletu ampak posel na splošno, so vsi začeli tako kot ti.

Jaz sem ob predpostavki, da večina ljudi bere to so novi ali pa si še vedno prizadevajo za rast njihovega poslovanja ali želijo rast njihovega poslovanja v šestih številkah ali sedem številk.

Vsakdo začne, ne da bi vedel kaj o spletni marketing. Vendar pa bi lahko vse te spretnosti lahko naučimo. Samo potreben čas, in to traja vztrajnost.

je treba jemati navdih vedo, da vsi ostali, ki je naredil se je začelo tam, kjer ste.

To je mogoče za vas preveč …

Torej, če lahko en človek doseči nekaj, jasno pa je niz korakov, ki jih je, da bi dosegli ta cilj-in to je človeško mogoče, da lahko to storite tudi.

Dokler boste lahko izvedeli, kaj so ti koraki so, s pomočjo bodisi jih sprašuje, ali učenje na oni mimo napak, ali učenje iz različnih mentorjev in vseh svojih preteklih napak, potem lahko posnemajo svoje korake.

In lahko ponoviti svoj uspeh.

Uspeh sem imel v tej industriji, rad bi rekel, da je vse bilo zaradi mene, ker sem mislil, da vseh teh stvari-Toda resnica je, ne, to je ne …

sem našel uspeh, ker sem ugotovila, mentorji, sem našel ljudi, da bi se zgledovali po sem vzoru to idejo, sem vzoru, da je ideja, sem se naučil iz te napake, te napake. Potem sem vse pieced skupaj in oblikovali nekaj moje, ki je bil sestavljen iz mnogih, mnogih različnih virov s pomočjo mojih izkušnjah.

lahko storite točno isto stvar graditi svoje poslovanje, in na koncu, če ste trdo delati dovolj, bi lahko prišli do osem številk.

Torej, kaj je povzamem. Če želite, da se pridružijo 8-slika klub in bo vaš prvi milijon dolarjev na spletu …

  • Build in negovati svoj seznam
  • Get dobro vplivati ​​na druge ljudi
  • Moral bi biti nenehno trženje, dosledno in vztrajno.
  • 4. Host Spletni seminarji in dogodki v živo
  • 5. Get dobro video trženja
  • 6. Poišči mentorja zmanjšati svojo krivuljo učenja

Upam, da to vam pomaga na vaši poti, da dobim v “8-sliki klubu.”

In, če želite zmanjšati svojo krivuljo učenja še hitreje, naj pokažejo, da vam svoj skrivni sistem za uspeh …

Februarja 2010, po več letih boja, sem slišal za majhno skupino ljudi, ki je odkril edinstven način, da bi denar na spletu.

Poskušal sem svojo metodo in hitro na $ 15.200 DENAR!

Best of all-ta denar prišel iz ene transakcije.

Moje celo življenje je preoblikoval v tistem trenutku! Ker zdaj sem lahko za en teden in se preostanek meseca off.

si lahko preberete ta edinstven način, da bi denar na spletu preveč.

Leave a Reply

